11 Ocak 2011 Salı

İdgam-ı Meal Gunne Çalışması

Kursuma yaptığım tırtılın resmini nihayet çekebildim. Yaparken kızımla çok eğlendik. Hatta bunu kursa götürmeme çok karşı çıktı:) Teyzeleriminde hoşuna gitti. Anaokuluna gidemedikleri için farklı ve de renkli duygular yaşadılar:)


Bu çalışma meal gunne için düşünülüp yapılmış. Kolay ve de ilgi çekici. Ben bunu tırtıl olarak tasarladım daha neşeli birşey oldu. onu neden koymadın diyebilirsiniz. sınıfa astım ama talebelerden utandığım için resmini çekemedim. yani sanki kendi yaptığını çok beğeniyor algısı uyandırmak istemedim. onların olmadığı bir saati denk getirip resimleyeceğim inşallah. Ben bu tip çalışmalar için daha ziyade okul öncesi eğitim ile ilgili sitelerden faydalanıyorum. onlar çok renkli ve ilgi çekici işler yapıyorlar. Öğrenciler için güzel oluyor. Meal gunne için anahtar kelimemiz "tırtıl" oldu. kural geçince illa bi tırtılcığa bakıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder